/nginx/o/2014/12/16/3612939t1h0138.jpg)
Kuna turundusrahaga on kitsas käes, kavatseb Volvo jätta vahele hulgaliselt autonäitusi ning anda pigem gaasi internetis.
Kuna turundusrahaga on kitsas käes, kavatseb Volvo jätta vahele hulgaliselt autonäitusi ning anda pigem gaasi internetis.
Nagu ütles Wall Street Journalile Volvo müügi- ja turundusjuht Alain Visser, osaleb Volvo tuleval aastal vaid kolmel autonäitusel – Detroidis, Genfis ja Pekingis.
Sellega pöörab Volvo autonduses uue lehekülje: seni on norm pigem külastada võimalikult paljusid autonäitusi kogu planeedil, mida korraldatakse igal aastal sadade kaupa.
Küll aga kavatseb Hiina Zhejiang Geely Holdingule kuuluv «rootslane» minna muljetavaldavale pealetungile internetis.
Visseri sõnutsi tuleb pealetung sotsiaalmeedias ja ettevõtte kodulehe vahendusel «massiivne».