Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Selver reklaamib otsa lõppenud kaupa

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Triin Ärm
Copy
Malmpotid on jõulueel väga populaarsed.
Malmpotid on jõulueel väga populaarsed. Foto: Marianne Loorents / SL Õhtuleht

Lugeja tahtis osta kampaaniahinnaga malmpotti, kuid esimesena külastatud poodidest oli reklaamitud pott juba otsas.

«Tahtsin osta Tartus Annelinna Selverist punast neljaliitrist malmpotti, mille soodushind oli 24,99 eurot,» rääkis lugeja, kes oli selle varem kampaania reklaamlehelt üles otsinud. Annelinna Selverist olid kõik soodushinnaga malmpotid ära ostetud.

Seejärel käis lugeja Jaamamõisa Selveris, kus olid kampaaniahinnaga malmpotid samuti otsa lõppenud. Lõpuks ostis ta poti Veeriku Selverist, kuid ka sealt sai ta viimase malmpoti.

«Miks reklaamitakse toodet, mis on otsa lõppenud? Alles täna (eile – toim) nägin suurt plakatit ka Turu tänava kandis, punane malmpott jäi seal kohe silma,» ütles lugeja. 

Selveri turundusjuhi Triin Kaare sõnul on selle neljaliitrise malmpoti müük olnud prognoosidest edukam. «See on ületanud kampaania keskpaigaks eelnevate kordade müügi,» selgitas ta.

Turundusjuhi sõnul ei soovi Selver oma klientidele pettumust valmistada ja teeb kõik, et kauplused, kus reklaamitud toode on läbi müüdud, saaksid samaväärse asendustoote.

«Seoses neljaliitrise malmpoti laovaru lõppemisega lisasime asenduseks samuti kampaanias oleva viieliitrise malmpoti hinnaga 24,99 eurot,» ütles Kaare. Ta rääkis, et kauplused, kus kampaaniatooted on läbi müüdud, said soovituse paigutada müügisaali klienti sellest teavitav silt.

Tagasi üles