Matkabussi rendileandja kadus pärast raha saamist

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Matkabuss.
Matkabuss. Foto: SCANPIX

Osaühingult Puripoisid matkabussi rentinud klient ei saanud pärast ettemaksu tasumist enam ettevõttega ühendust.

Pooled sõlmisid lepingu, mille täitmiseks kohustus kaupleja andma 9.-11. augustini kliendi kasutusse matkabussi hinnaga 120 eurot, seisab tarbijakaebuste komisjoni otsuses.

Klient tasus kaupleja nimetatud maksekontole ettemaksuna 25 eurot. Kokkulepitud ajal ei saanud ta aga enam kauplejaga kontakti. Matkabussi üle ei antud ning ettemaksuna tasutud raha ei tagastatud.

20. augustil esitas klient avalduse tarbijakaitseametile. Kaupleja ametile ei vastanud.

Novembri alguses suunas amet kliendi kaebuse lahendamiseks tarbijakaebuste komisjonile. Klient nõudis endiselt ettemaksu tagastamist.

Komisjoni kinnitusel on pooled sõlminud üürilepingu. Üürileandja ei täitnud aga oma põhikohustust ehk ei andnud üürile antud asja kasutusse, mistõttu on üürileandja lepingust tulenevat kohustust oluliselt rikkunud.

OÜ Puripoisid ei ole välja toonud rikkumist vabandavaid asjaolusid. Komisjonile esitatud selgituste ja tõendite põhjal on kliendi nõue põhjendatud ja kuulub rahuldamisele. Seega kohustab komisjon ettevõtet kliendile tagastama 25 eurot.

Ettevõttega ei saanud ühendust ka tarbijaportaal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles