Harjumaa elanik Jallo on juba pikemat aega pettunud postifirma Express Posti teenuses, kuna ettevõte pole tema väitel veel kordagi suutnud probleemidevabalt ajakirju ja -lehti kohale toimetada.
Postifirma ajas mehel närvi mustaks
Jallo korterinumber on 01, kuid tema tellitud ajakirjad ja -lehed jõudvat alati korteris number 1 elava naabri postkasti. Paraku viibib naaber Soomes ja seetõttu ei saa Jallo ajakirju kätte.
«Olen tellinud eBayst asju, arved tulevad kohale, aga Express Post ei suuda mitte kunagi probleemidevabalt mulle ajakirju ja -lehti kohale toimetada,» kurtis mees.
Ta rääkis, et on tellinud näiteks Swedbanki preemiapunktide eest ajakirju, mis pole aga tema postkasti jõudnud. «Olen Express Postiga pidanud iga ajakirjanumbri saamise nimel suhtlema, vahel isegi mitu korda. Arvan, et olen kolme aasta jooksul umbes kolm tundi oma kulul neile helistanud, et oma tellitud väljaandeid kätte saada,» nentis Jallo.
Segaduse põhjuseks peab ta seda, et postifirma arvutiprogramm ei tunnista numbrit 01, vaid paneb selle asemele number 1. «Express Posti arvates peaksin nagu varas naabri postkastist asju välja õngitsema, sest nemad ei suvatse aadressi sisestamise probleemi lahendada,» lisas Jallo pettunult.
AS Express Posti tellimiskeskuse juht Kaia Otsa kinnitas, et on kliendi murega kursis. «Express Posti Aruküla piirkonna lehekandja on staažikas töötaja, kes on antud maja korterite erilise numeratsiooniga hästi kursis,» märkis ta. Õige info korterinumbrite kohta kajastub tema kinnitusel ka lehekandja igapäevastes kandeandmetes.
«Analoogse numeratsiooniga kortermaju on samas piirkonnas teisigi ning me saame ilusasti oma programmis eristada ka «0»-algusega korterinumbreid,» lausus Otsa.
Küll tunnistas ta, et kliendi Pere ja Kodu tellimus kolmeks kuuks oli tõepoolest programmi sisestatud vale korterinumbriga. Tagantjärele on tema sõnul raske tuvastada, millal või kus andmete sisselugemisel viga tehti.
Klient olevat postifirma poole pöördunud aga juba 20. oktoobril ning Otsa kinnitusel tuvastasid nad pärast järelpärimist vea aadressandmetes ja korterinumber muudeti õigeks.
Oma eksimuse kompenseerimiseks pikendas Express Post kliendile ajakirja tellimust saamata jäänud numbrite võrra novembriks ja detsembriks. «Hetkel ei ole me kliendilt saanud infot, kas ta on viimased ajakirjad kätte saanud, ootame tema poolset tagasisidet,» märkis Otsa.
Express Post registreerib kõik klientide pretensioonid. Postifirma andmetest aga ei nähtu, et sellele aadressile vormistatud tellimustega oleks antud juhtumile eelnevalt olnud viimase kolme aasta jooksul kandeprobleeme.
«Oleme kliendi ees vabandanud ning teinud omalt poolt kõik, et tulevikus probleeme ennetada ning klient saaks oma tellitud väljaanded õigesse postkasti,» lisas postifirma esindaja.