Tallink toobki Sea Windi Eesti-Soome liinile

Aivar Õepa
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sea Wind Turu sadama lähedal aastal 2008.
Sea Wind Turu sadama lähedal aastal 2008. Foto: EPA

Tallink Grupp toob seni Turu-Stockholm liinil opereerinud kaubalaeva Sea Wind 8. jaanuarist Tallinn-Vuosaari liinile, eelnevalt viiakse alus Eesti lipu alla ning mehitatakse Eesti meremeestega.

Laeva liinimuutus seotud kasvanud kaubaveo nõudlusega Eesti-Soome liinil, teatas ettevõte.

Tallinki teatel võimaldab senisest lühema marsruudi abil vähendada kütusekulusid järgmise aasta suurenevate kütusekulude taustal. Ühtlasi loodab ettevõte spetsiaalselt kaubaveole orienteeritud laeva lisamisega leevendada kauba laadimisega seotud ajakulu Tallinn-Helsingi kiirlaevadel, muutes viimaste teenused autoga reisijate jaoks seeläbi mugavamaks. Vuosaari sadama asukoht võimaldab ka suurtel sõidukitel aeganõudvaid linnasõidupiiranguid vältida ning sõita otse ja kiiresti lähedal asuvasse logistikakeskuste piirkonda või kiirteedele.

Laev tuuakse Eesti lipu alla ning sellel saab Tallinki teatel töötama Eesti meremeestest koosnev meeskond. «Meeskond komplekteeritakse juba Tallinkis töötavatest inimestest kui ka uutest töötajatest. Kokku saab laeval tööd ligi 50 inimest. Senise rootslastest meeskonna osas on kokkulepped Rootsi meremeeste ametiühinguga saavutatud, enamus töökohtadest on koondatud,» seisab ettevõtte pressiteates.

Laeva graafikus saab olema esmaspäevast reedeni kaks edasi-tagasi reisi ning pühapäeviti üks edasi-tagasi reis. Reisi kestvus on 3,5 tundi.

Turu-Stockholm liinil jäävad kliente teenindama suure mahutavusega reisilaevad Baltic Princess ja Galaxy.

Sea Windil on 119 reisijakohta 98 kajutiga, mis on mõeldud kaubaveoga seotud sõidukijuhtide teenindamiseks. Kaubaveoks sobivaid liinimeetreid on alusel 880, kokku on laeval 1000 liinimeetri võrra autotekki. Laev on ehitatud 1972, renoveeritud aastatel 1984 ja 1989 ning sel on jääklass 1B.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles