Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kasvanud konkurents peatas jalatsite hinna tõusu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnis Oja
Copy
Artikli foto
Foto: Pm

Sügise alguses erutas avalikkust ABC Kinga reklaam, mida osa ühiskonnast pidas seksistlikuks. Kas kingareklaam oli tõesti seksistlik või mitte, seda uurib praegu tarbijakaitseamet, aga seksikaks loetakse jalatsiäri kindlasti.

«Muidugi on jalatsiäri seksikas. Miks muidu kannavad naised kõrgeid kontsi ja meestel on alt kitsad püksid jalas – ikka selleks, et ilus king välja paistaks,» ütles Tallinna kaubamaja jalatsimüügiüksuse TKM King juht Edward Köster.

Jalatsikaubandusel on mingi oma võlu, mistõttu on vaatamata Eesti turu väiksusele sinna kogunenud üsna palju tegijaid. Oktoobri lõpus avatud uuenenud Ülemiste keskuses on koguni 23 jalatsipoodi.

Tagasi üles