Hiljuti Ümera Maximat külastanud Liisi võttis nõutuks sealne klienditeenindaja, kes ei kõnelnud eesti keelt ja keeldus seetõttu teda teenindamast.
Kliendi väitel keeldus Maxima töötaja teda teenindamast
«Sain Ümera Maximat külastades üsnagi halva kohtlemise osaliseks. Nimelt valmistoidu letist salatit küsides vastas klienditeenindaja, et tema eesti keelt ei oska ning seega mind teenindada ei saa,» rääkis Liis, kelle sõnul puudus teenindajal ka nimesilt.
Naise sõnul kõndis «peale sellist üllatavat vastust» töötaja lihtsalt minema ning ta jäi nõutult leti ette seisma. Seejärel hakkas tema abikaasa vene keeles ühe teise teenindajaga rääkima ja neil õnnestus soovitud kaup kätte saada.
«Miks palkab Maxima inimesi, kes ei ole valmis eesti keelt kõnelevaid kodanikke teenindama? Saan aru, et Ümera Maxima asub Lasnamäel, kus enamus elanikke räägib vene keelt, kuid teenindajad peaksid siiski eesti keelt kõneleva kliendi soovidest aru saama,» leidis Liis.
Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe sõnul pöördus klient ka Maxima poole ning tema ees vabandati ebameeldiva ostukogemuse pärast. «Meie eesmärk on vältida kõiki selliseid olukordi, kus kliendi ostukogemus ei ole positiivne,» ütles Lehtmäe.
Ta kinnitas, et kõik Maxima töötajad läbivad nii tööd alustades kui ka teatud perioodi järel teeninduskvaliteedile keskenduva koolituse. Samuti kontrollib ettevõte oma töötajate keeleoskuse vastavust nõuetele.
«Teisalt on tõsi ka see, et kõikjal Eestis on kaadrivoolavus suur ja kvalifitseeritud tööjõu leidmine väljakutse,» tõdes Lehtmäe. «Juhtisime kaupluse juhataja tähelepanu sellele, et ta rõhutaks kolleegidele veelkord üle korrektse ja viisaka klienditeenindamise põhimõtted.»