ABC Kinga reklaam pälvis tarbijakaitseameti tauniva hinnangu, mistõttu lõpetas kingapoe brändi taga seisev ettevõte AS TKM King reklaami levitamise.
Amet taunis skandaalset kingareklaami
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski märkis Postimehe tarbijatoimetuse päringule vastuseks, et amet andis omapoolse hinnangu ABC Kinga reklaamile «Kõik algab kingast» ning reklaami avalikustamine lõpetati.
Amet jäi oma haldusmenetluses seisukohale, et AS TKM King reklaam «Kõik algab kingast» rikkus reklaamiseaduse nõudeid ning oli vastuolus heade tavade ning kommetega ja palus reklaamide avalikustamine lõpetada.
Kampaaniamaterjalide eksponeerimine lõpetati 6. oktoobril.
TKM King AS-i turundusjuhi Lauri Jürisoo sõnul on ettevõte seisukohal, et avalikkuses tekitatud diskussioon oli reklaami ühekülgse tõlgendamise tulemus.
«Märkasime tekkinud diskussioonis ka palju seisukohti, mille kohaselt nimetatud reklaamid ei olnud probleemsed, kus peeti kriitikute nägemusi põhjendamatuks ja reaktsiooni kampaaniale selgelt ülepaisutatuks,» märkis Jürisoo.
Kahetsusväärseks peab Jürisoo edastusel TKM King seda, et kampaania vääritimõistmine mõningaid inimesi solvas.
«Rõhutame, et me ei ole soovinud kedagi halvustada, alavääristada ega sildistada ning vabandame nende ees, keda reklaam võis solvata,» edastas Jürisoo.