Värbamiskonsultant Marit Antiku sõnul võinuks Air Baltic eilsest massiivsest värbamiskampaaniast osavõtnuid eelnevalt teavitada, et sündmusele on kutsutud ka meediaväljaanded.
Värbamisekspert: Air Balticu lähenemine on agressiivne
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuigi meedia kohalolek tuli paljudele töösoovijatele üllatusena, siis seaduserikkumist Antik lennufirma käitumises ei näinud, küll aga polnud see lihtsalt ilus.
«Kui oleks kõiki kandidaate eelnevalt informeeritud, et üritusel, kuhu kohale tuldi, viibib ka meedia, siis see oleks olnud aus. Kui ei olnud informeeritud, siis see minu meelest ei ole õige,» sõnas Antik. «Air Balticu lähenemine on suhteliselt agressiivne igasugustes muudes tegevustes ka, mitte ainult värbamises.»
Samuti võinuks tööotsijaid Antiku hinnangul varem teavitada, et tegelikult saavad sadadest soovijatest kohe tööle vaid 15 õnnelikku. Kuigi täpset värvatavate arvu on firmal raske ennustada, peaks suurusjärgud ometi teada olema.