«Saaga hakkas pihta 13. septemberil, kui kirjutasin ühele töötajale, kellega sai varem asju aetud,» kirjutas lugeja.
Lugeja küsib: miks Elisa kliente jooksutab?
«Sealt tuli aga vastus, et teda enam pole ning võtku ma nüüd tema kolleegiga ühendust. Mis seal ikka, kopeerisin sama jutu ja saatsin sellele neiule, kuid ka sealt tuli vastus, et teda ei ole ja võtku ma kolmanda isikuga ühendust. Kolmas isik oli Kadri-Ly Piksar ning tema ütles 19. septembril, et ta on puhkusel ja tuleb oktoobris tagasi ja siis võime edasi rääkida.
Mul oli soov enda paketti muuta ning ka uus number tuua, sest nad pakkusid mulle head paketti.
Sellest lubadusest on nüüd tükk aega möödas ning kirjutasin 25. novembril nii temale kui ka kõigile Elisa juhatuse liikmetele, kuid see ei ole kedagi huvitanud.
Mispärast jooksutatakse klienti mõttetult ning ei vastata isegi meilidele?» küsis lugeja.
Vastab Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski.
See on tõesti juba pikem lugu, mis sai alguse sellest, et meie kliendile tegi selle aasta augustis pakkumise teine operaator. Klient miskipärast arvas ekslikult, et see oli Elisa uus pakkumine.
Klient pöördus Elisa telemüüja poole sooviga saada Elisalt uus pakkumine septembris ning tol korral jäi tal vastus Elisalt tõesti saamata. Vabandame kliendi ees sellepärast!
Nüüd detsembris pöördus klient veel kord meie poole, selgitasime olukorda ning tegime talle kui pikaajalisele Elisa kliendile uue pakkumise, mille osas meil veel läbirääkimised käivad.