Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Richard Branson tahab noored kruiisireiside usku pöörata

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: NN
Copy
Kruiisituristid.
Kruiisituristid. Foto: Tairo Lutter / Postimees

Selle kümnendi lõpus toob Richard Bransoni Virgin Group turule kaks uut 4200 turisti mahutavat kruiisilaeva, millega hakatakse tegema Kariibi mere reise.

USA on ülekaalukalt suurim kruiisituristide turg – sealt on pärit üle poole 22 miljonist inimesest, kes sel aastal hinnanguliselt kruiisireisil käis. Järgnevad Suurbritannia, Iirimaa ja Saksamaa. Kusjuures kruiisiturul peaks ruumi uutele brändidele jaguma – täna kontrollivad kolm suurimat tegijat rohkem kui 80 protsenti turust, kirjutab Businessweek.

Virgin lubab lahendada kruiisiäri ammuse probleemi: enamik kliente on lojaalsed püsikliendid ning ettevõtted pingutavad meeleheitlikult, et ligi meelitada uusi, esimese korra kliente. Virgini esindaja sõnul hakkavad nad sihtima just noori, kes hindavad lõbusat, nooruslikku ja energilist reisikogemust. Tõenäoliselt hakkab Virgin pakkuma nelja- kuni seitsmepäevalisi krusiisireise Kariibi merel, lisaks purjetamist Vahemerel.

Tagasi üles