Coca-cola peatas reklaamikampaania oma peagi müügile tulevale piimale, sest kompaniid süüdistati seksismis.
Coca-cola peatas seksistliku reklaami
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamil poseerisid napilt kaetud naised, kelle riided meenutasid piima plärtsatusi. Uue toote loosungid soovitasid «Joo, mida ta kannab» ja «Parem piim näeb sinu seljas hea välja».
Paljud Twitteri kasutajad kritiseerisid seda kampaaniat tugevalt, öeldes, et see tekitab küsimusi, mis on sellel reklaamil seost piimaga.
Selle piima tootja Fairlife teatas, et peatab vastuolulise kampaania, kuid peagi on algamas uue lähenemisega reklaam, mis on kindlasti sama pilkupüüdev kui eelmine.