Enne kui olemasolevat äri laiendada, on kasulik kaaluda, kas see samm on hädavajalik ja õigeaegne, kirjutab Business Insider.
Millal peaks oma äri laiendama?
1. Kas ma kasutan olemasolevat müügipinda piisavalt ära?
Väikeettevõtjate jaoks on väga oluline veenduda, et nende käive ja külastajate arv on nii suur, kui see võiks olla, enne kui nad järgmist poodi või töökoda avama lähevad.
Ajastus on samuti oluline. Kui ettevõte ei tööta juba 100-protsendilise võimsusega, peaks vaatama oma äri suundumisi, et veenduda, millal on võimalik sinnamaani jõuda.
2. Kas mul hakkab ka tegelikult ruum otsa saama?
Kui töö korraldamine ja kaupade, varude, seadmete paigutamine muutub keeruliseks või pea võimatuks, on õige aeg avada uus pood, salong või pagaritöökoda.
3. Kas kliendid tunneksid ennast uues kohas sama mõnusalt?
Klientide lojaalsus on pisikese äri jaoks väga tähtis, sestap on oluline jääda ehedaks, ausaks ja äratuntavaks ka pärast laienemist.
Siinjuures on kõige olulisemad töötajad. Näiteks võiks mõni end juba firmas tõestanud inimene asuda tööle uude kohta või koolitada välja uusi töötajaid.