Kalašnikov võttis sihikule Apple’i

Urho Meister
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aleksey Krivoruchko, Kalashnikov kontserni tegevjuht, ettevõtte uue logo esitlusel Moskvas.
Aleksey Krivoruchko, Kalashnikov kontserni tegevjuht, ettevõtte uue logo esitlusel Moskvas. Foto: VASILY MAXIMOV / AFP

AK-47 tootja Kalašnikov on käivitanud üleilmse mainekampaania, millest ei puudu logodega rõivad jahimeestele ja seiklushuvilistele.

Sel nädalal Moskvas toimunud toretseval vastuvõtul tegid ettevõtte esindajad teatavaks eesmärgi tekitada bränd, mis oleks sama «tuntud ja väärtuslik» kui Apple.

Kampaania rõhutab, et «relvade mõte on hoida rahu ning kaitsta õiglust, väärikust ja õigust elule,» vahendab Bloomberg Businessweek Kalašnikovi pressiteadet.

Kalašnikovi aktsiate kontrollpaki omaniku Rosteci tegevjuht Sergei Tšemezov tunnistas pidulikul vastuvõtul lääne sanktsioonidest tingitud raskusi, mistõttu firma «otsib [nüüd] uusi turgusid Aasias».

Oma reklaamvideos rõhutab Kalašnikov AK-47 rolli «sotsiaalses revolutsioonis». «Vabadusliikumised Aafrikas, Aasias ja Ladina-Ameerikas said lõpuks ometi professionaalsetele koloniaalarmeedele vastu astuda. AK-47 andis neile võimaluse nõuda [oma] õigusi ning panna maksma õiglus.»

Tšemezov ei eita tõsiasja, et Apple’i brändi tasemeni on Kalašnikovil veel «pikk tee käia».

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles