Usun, et headus loob headust ja hea eeskuju on nakkav. Samuti usun, et stressivabad inimesed suudavad keskenduda tulemuslikumalt oma tööle ja ettevõtte edu eelduseks on pühendunud inimesed. Seega kõige keskmes on ikkagi inimene, inimestevahelised suhted ja ühine püüd edule, märkis Balbiino juht Kaido Salurand oma juhtimispõhimõtteid kirja pannes.
Kaido Salurannna juhtimispõhimõtted: headus loob headust
Mis puudutab minu igapäevasemaid tegutsemis- ja juhtimispõhimõtteid, siis need oleksid vast järgmised:
1. Märka inimest. Ääretult oluline on leida ja komplekteerida enda ümber pädev meeskond ja hiljem seda innustada ja hoida.
2. Selged eesmärgid. Eesmärgid peavad olema selged ja arusaadavad, tulenema suuremast ideest ehk visioonist ning tuletatud ja teada igale juhtimistasandile.
3. Ratsionaalsus. Work smart, not hard. Pareto 80/20. Keskendu olulisele, kasuta aega ja energiat mõistlikult.
4. Varem on parem. Seda nii tulemuste saavutamisel kui ka selleks vajalike ettevalmistuste tegemisel. Varu endale ja jäta ka teistele piisavalt aega mõtlemiseks ja tegutsemiseks.
5. Töö peab olema fun … ja töökoht koht, kuhu sa ka esmaspäev tahad heameelega tulla.
Soovin, et lisaks võimalusele töötada vajadusel kodu-kontoris, tunneksid inimesed ka kontoris end nagu kodus ehk kontor-kodus. Olles ise heasoovlikud, rõõmsameelsed ja töökad, tulevad ka head tulemused. Seega – headus loob headust