Päevatoimetaja:
Sander Silm

Lugeja kiri: klient ei ole kuningas, vaid äripartner

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Viru tänava lillekioskid.
Viru tänava lillekioskid. Foto: Stanislav Moshkov/Õhtuleht

Tarbijatoimetusele laekus kiri kummalisest vahejuhtumist lillepoes. Avaldame kirja muutmata kujul.

Käisin eile elukaaslasega vanalinna alguses olevate lilleputkade juures sooviga osta roose sünnipäevaks. Ei hakanudki kaugele minema, vaid otsustasime kohe Viru keskuse poolt esimesest putkast osta. Astusime sisse ning kuna üks klient oli sees, siis paluti meil ukse taga õues oodata. Mõtlesime, et mis seal ikka, ootame. Saime sisse ning valisime kolm roosi. Müüja aga võttis välja mitte päris need, mille peale me näitasime. Seejärel ütlesime, et sooviks siiski seda siit. Müüja aga vastu: «Miks kliendid alati tahavad seda, mille küljes hinnasilt on?» Juhtumisi oli tõesti selle roosi küljes silt.

Meie: «Me ei märganudki seda. Lihtsalt tavaliselt tehakse nii, nagu klient soovib. Öeldakse ju ka, et klient on kuningas.» Müüja: «Ega see nõukogude aeg ei ole ja klient ei ole kuningas. Kas te ärikoolitustel pole käinud? Klient on äripartner!» Meie: «Vabandage, aga kui see nii jätkub, siis me parema meelega ei osta siit.» Müüja:«Võite vabalt lahkuda, ega ma nutma ei hakka selle peale.»

Üldse tundus müüja meile üleolev ja kogu vestlus jättis väga negatiivse tunde. Ostu me ei sooritanud ja võtsime hoopis roosid teisest  putkast, kus oli teenindus vastupidi – meeldiv.

Tagasi üles