Coca-Cola toob varsti USAs müügile oma piima, kuid veel enne joogi jõudmist poelettidele on selle reklaamid sattunud pahameele tulva alla.
Coca-Colat süüdistatakse seksismis
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coca-Cola piimareklaamid on teinud Londoni fotograaf Jaroslav Wieczorkiewicz ja need põhinevad tema eelnevatel töödel sarjas «Milky Pin-Ups», kirjutab news.com.au. Reklaamlaused soovitavad «Joo, mida ta kannab», «Rohkem on parem» ning fotodel on kujutatud omaaegsete poolpaljaste kalendritüdrukute imagoga modelle. Paljude tarbijate hinnangul on selline pin-up-tüdruku imago kasutamine seksistlik ning oma pahameelt ei jäeta vaka alla. Twitteris on arvukalt postitusi, kus seda kritiseeritakse ja nimetatakse kõige halvemaks reklaamiks läbi aegade.