Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2014/12/01/3569315t1h576e.jpg)
Coca-Cola toob varsti USAs müügile oma piima, kuid veel enne joogi jõudmist poelettidele on selle reklaamid sattunud pahameele tulva alla.
Coca-Cola piimareklaamid on teinud Londoni fotograaf Jaroslav Wieczorkiewicz ja need põhinevad tema eelnevatel töödel sarjas «Milky Pin-Ups», kirjutab news.com.au. Reklaamlaused soovitavad «Joo, mida ta kannab», «Rohkem on parem» ning fotodel on kujutatud omaaegsete poolpaljaste kalendritüdrukute imagoga modelle. Paljude tarbijate hinnangul on selline pin-up-tüdruku imago kasutamine seksistlik ning oma pahameelt ei jäeta vaka alla. Twitteris on arvukalt postitusi, kus seda kritiseeritakse ja nimetatakse kõige halvemaks reklaamiks läbi aegade.