/nginx/o/2014/12/01/3568745t1he328.jpg)
Must reede ehk tänupühale järgnev USA ostlemispidupäev on hakanud kanda kinnitama ka Põhja-Euroopas — Soome, Norra ja Taani internetiärid mitmekordistasid sel päeval oma käibe.
Must reede ehk tänupühale järgnev USA ostlemispidupäev on hakanud kanda kinnitama ka Põhja-Euroopas — Soome, Norra ja Taani internetiärid mitmekordistasid sel päeval oma käibe.
Skandinaavia netikaupmeestele makseteenuseid pakkuva Rootsi firma Klarna teatel oli Soome internetiäri käive reedel kahekordne võrreldes tavapärasega, Taanis kolme- ja Norras koguni neljakordne. Rootsit must reede ei mõjutanud, vahendas Helsinkin Sanomat.
Kõige menukam oli Soomes meelelahutuselektroonika, nende toodete müük kasvas koguni kuus korda.
«Netikaubanduses paistavad rahvusvahelised trendid silma varem ja tugevamini,» ütles Klarna Soome juhataja Casimir Ernrooth. «Reklaami teahkse palju nähtavamalt ja netiäride kliendid on juba harjunud hinnaalandusi targalt kasutama. Kaupmeestele tähendab see netiäris uut potentsiaali.»