/nginx/o/2014/08/15/3277593t1h7d2c.jpg)
«Ma ei ole saanud juba mitu nädalat Prismas uut ID-kaarti kasutada, kogu aeg öeldakse, et varsti saab korda, aga millal siis lahendab Prisma tõrked?» küsib lugeja.
«Ma ei ole saanud juba mitu nädalat Prismas uut ID-kaarti kasutada, kogu aeg öeldakse, et varsti saab korda, aga millal siis lahendab Prisma tõrked?» küsib lugeja.
Vastab Prisma Peremarketi turundusjuht Silver Säga.
Uuendatud kiipidega ID-kaartidega, mis on väljastatud alates oktoobri algusest, on tõepoolest Prisma kassades praegu tehnilisi probleeme. Täpset kuupäeva, mil uusi ID-kaarte Prisma kassades kasutada saab, ma hetkel kahjuks öelda ei oska. Selle lahendamisega tegeletakse aktiivselt ja loodame probleemid lähiajal kõrvaldada. Küll aga saavad kõik uute ID-kaartidega kliendid Prisma Kontot sellest hoolimata kasutada, selleks sisestab kassapidaja vajalikud andmed käsitsi. Mõnevõrra ebamugavam on see käsitsi sisestamine iseteeninduskassades, kus viie kassa peale on üks kassapidaja.