«Ma ei ole saanud juba mitu nädalat Prismas uut ID-kaarti kasutada, kogu aeg öeldakse, et varsti saab korda, aga millal siis lahendab Prisma tõrked?» küsib lugeja.
Lugeja küsib: millal lahendab Prisma tõrked uute ID-kaartidega?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Prisma Peremarketi turundusjuht Silver Säga.
Uuendatud kiipidega ID-kaartidega, mis on väljastatud alates oktoobri algusest, on tõepoolest Prisma kassades praegu tehnilisi probleeme. Täpset kuupäeva, mil uusi ID-kaarte Prisma kassades kasutada saab, ma hetkel kahjuks öelda ei oska. Selle lahendamisega tegeletakse aktiivselt ja loodame probleemid lähiajal kõrvaldada. Küll aga saavad kõik uute ID-kaartidega kliendid Prisma Kontot sellest hoolimata kasutada, selleks sisestab kassapidaja vajalikud andmed käsitsi. Mõnevõrra ebamugavam on see käsitsi sisestamine iseteeninduskassades, kus viie kassa peale on üks kassapidaja.