Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Coca-Cola hakkab piima müüma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Kas Coca-Cola jõuluvana hakkab ka piima reklaamima, selgub mõne aja pärast.
Kas Coca-Cola jõuluvana hakkab ka piima reklaamima, selgub mõne aja pärast. Foto: Reuters/ScanPix

Tuntud karastusjookide firma Coca-Cola on otsustanud hakata müüma joogipiima ja loodab, et nende kaubamärgiga rüübe muutub väga populaarseks.

Coca-Cola piim tuleb detsembris müügile USA turule ja hakkab maksma kaks korda nii palju kui tavaline piim, teatab Telegraph. Coca-Cola piim on laktoosivaba, sisaldab rohkem valke ja vähem suhkrut kui teised piimad. Ettevõtte asepresident Sandy Douglas rääkis, et spetsiaalne protsess lubab suurendada valkude osa 50 protsenti, vähendada suhkruid 30 protsenti ja teha jook laktoosivabaks. Douglase kinnitusel maitseb selline jook paremini kui tavaline piim ja seetõttu võibki selle eest topelthinda küsida. Douglase sõnul loodab ettevõte, et nende piima müük kasvab aegamisi, kuid sellel on suur müügipotentsiaal.

«Me investeerime piimaärisse, et brändi üles ehitada, kuid esimestel aastatel pole rahasadu oodata. Aga kui seda hästi teha, siis hakkab raha tulema hiljem,» arvas Douglas.

Tagasi üles