Ostjate õiguste eest seisev tarbijakaitseamet jääb mõne kaebuse puhul suisa jänni, sest inimesed ei väsi ametnikke üllatamast uskumatuna näivate mõttekäikudega.
Tarbija kaebab: lehm ei lüpsa ja viin ei hakka pähe
Näiteks helistas ametisse pahane loomapidaja, kes kaebas, et ta ostis lehma, kuid too ei anna piima ja nõudis õigluse jaluleseadmist, kuigi ta ei kujutanud samal ajal ette, kuidas seda antud juhul üldse teha võiks, kirjutas Õhtuleht.
Vähemalt sama tige oli mees, kes nõudis tarbijakaitselt tungivalt poes müüdava viina kvaliteedi kontrollimist, sest mõnel õhtul viina juues jäävat kohe purju, teinekord polevat kärakal aga mitte mingit mõju.
Sellised kaebajad pole sugugi haruldased, tunnistab tarbijakaitseameti kõneisik Kadri Kauksi, kelle sõnul arvatakse tihti, et too tarbijakaitseamet peab hakkama saama kõikvõimalike murede lahendamisega.
Tihti on milleski pettunu veel ka tulivihane ja helistaja sügava raevu leevendamise katse ei pruugi ametnikul õnnestuda.