«Rimi petab oma ostjaid. See ei ole esimene kord, kui ma tahan osta Tartu Rimist soodushinnaga tooteid, aga tegelikult ei saa. Müüjad ütlevad, et soodustused kehtivad vaid Rimi-kaardi omanikele. Täna ma tegin hinnasildist foto. Võib-olla ma olen pime, aga mina ei näinud energiajookide hinnasildil viidet, et allahindlus pole kõigile,» kirjutas venekeelse Postimehe lugeja.
Lugeja küsib: miks Rimi ostjaid petab?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.
Energiajooke me kliendikaardikampaanias ei paku kunagi. Tegemist on ettevõtte põhimõttega selliseid tooteid püsiklientidele mitte pakkuda.
Küll aga olid meil Monster energiajoogid hiljuti tavakampaanias. Võimalik, et kauplus oli unustanud hinnasildi eemaldada ning seetõttu ka allahindlus ei kehtinud.
Tuletan siinkohal meelde, et Rimis on selline poliitika, mille alusel peab klient saama toote just sellise hinnaga, mida ta riiulil näeb. Seega, klient võib alati viidata, kui on riiulis teistsugust hinda näinud.