Põhjala õlletootjad keeldusid tunnistamast, et nende õllepudelid on kuidagimoodi kahetimõistetavad ka siis, kui Postimehe tarbijaportaal sellest esimest korda kirjutas.
Eesti «vagiinaõlu» jõudis rahvusvahelisse meediasse
Nüüd on uudis levimas kulutulena sotsiaalmeedias ja jõudnud otsapidi ka rahvusvahelisse meediasse. Inglismaalt Lääne-Sussexist pärit 42-aastane Andrew Hill rääkis briti tabloidväljaandele The Daily Star, et oli jahmunud, kui nägi «õllepudeli etiketil hiiglaslikku vagiinat».
Hoolimata jahmuma pannud pildist on mees enda sõnul alati suur õllesõber olnud ja nõus alati uusi sorte proovima. «Kuulsin, et Eesti käsitööõlled on väga head ja nii ma oma sammud kohalikku poodi seadsingi, et mõnd proovimiseks osta,» rääkis mees.
«Enamasti mind sellise sisuga vihjed ei häiriks, aga mulle meeldiks õlut tõsiselt võtta. Seetõttu ma ei leia, et see vajaks mingeid labaseid trikke, et end müüa,» rääkis mees.
«See konkreetne pudel jäi mulle silma kui seksistlik ja vulgaarne,» lisas Hill.
Pärast seda, kui Hill helistas õlletootjale, et oma mure ära kurta, soovitati tal «suureks kasvada».
Tallinna õlletehasele tundus Andrew kõne solvav ning nende poolt anti kinnitus, et logo näol on tegemist neutraalse kujutisega viljapeast.
Õlletootja kõneisik Enn Parel ütles, et õllesõbra Andrew näol on tegemist «rikutud mõtlemisega inimesega». «Pudelil kujutatakse suurendatud pilti röstitud linnaseterast, mis on üks selle õlle peamisi koostisosi. Selles pole midagi vulgaarset ega seksistlikku. Ning kohe kindlasti pole pildi näol ka mitte peidetud vihjega sellest, mida mees sealt leida loodab.»
Andrew kinnitas lõpuks, et Põhjala õlu meeldis talle väga. «Ma ei virisegi selle maitse kallal – see oli suurepärane. Lihtsalt etikett jätab soovida, see on ka kõik.»