Läti raudteele LDz kuuluva Riia vagunitehase Daugavpilsi tsehhis valmisid pärast kahekümne aasta pikkust pausi kaks kaubavagunit.
Läti raudtee taaskäivitas kaubavagunite tootmise
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Veel möödunud sajandil peeti Lätit traditsiooniliselt riigiks, kus üheks juhtivaks valdkonnaks oli vagunitööstus,» ütles sündmuse puhul LDz asepresident Eriks Šmuksts, kes väljendas rõõmu esimese sammu üle kunagise positsiooni taastamise poole.
Nii Lätis kui ka paljudes teistes maades on tänaseni kasutusel läinud sajandist pärit kaubavagunid, vahendab Dienas Bizness Šmukstsi sõnu, kelle hinnangul on seetõttu oodata suurt nõudlust uute vagunite järele.
Nii näiteks käivitub 2015. aastal massiline vagunite mahakandmine, sest Venemaa keelab vanade vagunite kasutamise, selgitas Šmuksts ning lisas: «Selleks ajaks kavatseme meie juba toota täie võimsusega».
Muu hulgas hakatakse tootma ka platvormvaguneid konteineritele ja vedelkütusetsisternidele.