Päevatoimetaja:
Sander Silm

Suurpood muudab iganenud kliendikaardisüsteemi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Rimi kliendikaart.
Rimi kliendikaart. Foto: Mihkel Maripuu

Kui varem võis andmete ülekandmine vanalt Rimi kliendikaardilt uuele aega võtta isegi mitu kuud, sest seda tehti käsitsi, siis nüüdseks muutub protsess oluliselt kiiremaks.

Klient, kes soovis uut kliendikaarti või kes tahtis vana kaardi uuega asendada, pidi avalduse täitma paberil. Avaldused jõudsid aga Rimi süsteemi viibimisega, sest neid sisestati manuaalselt.

«Kui klient unustas avalduses märkida, et ta soovib kehtivat kaarti uuega asendada, mitte ei taotle seda esmakordselt, võttis tuvastamine samuti omajagu aega,» selgitas Rimi pressiesindaja Katrin Bats. «Sageli jättis klient ka meile teatamata, et tema kaart on kadunud. Paraku pole meil aga muul moel võimalik seda tuvastada,» lisas ta.

Alates selle nädala kolmapäevast võtab suurpood kasutusele uue süsteemi, mis annab ostjale võimaluse kliendikaardi ise uuega asendada. Selleks on kaks võimalust, kas teha seda kauplustes terminalis või internetis sinurimi.ee keskkonnas.

Uudne süsteem peaks Batsi kinnitusel andmete, sealhulgas Rimi raha ülekandmist, kliendi jaoks lihtsustama ning tegema kogu protsessi kiiremaks.

«Oletame, et klient kaotas eile kliendikaardi. Ta tuleb täna poodi, saab uue kaardi ja asendab selle terminalis vana kaardiga. Selleks peab ta terminalis oma andmed sisestama. Kui see on tehtud ja kliendikaart registreeritud, on Rimi raha kantud tema uuele kaardile ning ta võib selle eest kohe kaupluses ostude eest tasuda,» selgitas ta.

Sinurimi.ee keskkonnas saab klient üle vaadata ka oma andmed ja kontaktid ning avaldada soovi, kas ta tahab personaalseid pakkumisi saada.

Tagasi üles