Socio uuringukeskuse koostatud värskest kiirtoiduturu ülevaatest selgub, et viimase aasta jooksul ei ole Eesti kiirtoitlustuse turgu ümber mängitud ja kiire näljatunde korral otsitakse nüüd abi ka bensiinijaamast.
Vaata, millised on Eesti rahva eelistatuimad kiirsöögikohad
Kõige enam tuntud kiirsöögikohaks osutus Hesburger, inimeste teiseks eelistuseks on McDonalds ja kolmandaks Vapiano, teatas Socio uuringukeskus. Eraldi küsiti, millist söögikohta eelistatakse kiire näljatunde korral ja vastajad pakkusid esimeseks Hesburgerit, teiseks Statoili ja kolmandaks McDonaldsit.
Kiirtoidukoha valikul tuuakse peamiste kriteeriumitena välja: toidu maitsvus, toiduainete käitlemine, lühike ooteaeg, maksumus ja toorainete kvaliteet. Lisaks tähtsustati teistest enam veel ettevõtte usaldusväärsust ja klientide väärtustamist.
Uuringus käsitleti erinevaid kiirtoidubrände: McDonalds, Hesburger, Statoil, Peetri Pizza, Pappa Pizza, Vapiano, Subway, Chopsticks.
Socio Uuringukeskus on kiirtoitlustusturu uuringut läbi viinud viimasel viiel aastal. Uuringu valimis on 1000 inimest vanuses 15–49 aastat, proportsionaalselt Eesti elanikkonnaga. Uuring teostati oktoobris 2014 veebiküsitlusena.