Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Vaata, millised on Eesti rahva eelistatuimad kiirsöögikohad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Suure näljaga minnakse aina enam keha tankima ka Statoili.
Suure näljaga minnakse aina enam keha tankima ka Statoili. Foto: Elmo Riig / Sakala

Socio uuringukeskuse koostatud värskest kiirtoiduturu ülevaatest selgub, et viimase aasta jooksul ei ole Eesti kiirtoitlustuse turgu ümber mängitud ja kiire näljatunde korral otsitakse nüüd abi ka bensiinijaamast.

Kõige enam tuntud kiirsöögikohaks osutus Hesburger, inimeste teiseks eelistuseks on McDonalds ja kolmandaks Vapiano, teatas Socio uuringukeskus. Eraldi küsiti, millist söögikohta eelistatakse kiire näljatunde korral ja vastajad pakkusid esimeseks Hesburgerit, teiseks Statoili  ja kolmandaks McDonaldsit.

Kiirtoidukoha valikul tuuakse peamiste kriteeriumitena välja: toidu maitsvus, toiduainete käitlemine, lühike ooteaeg, maksumus ja toorainete kvaliteet. Lisaks tähtsustati teistest enam veel ettevõtte usaldusväärsust ja klientide väärtustamist.

Uuringus käsitleti erinevaid kiirtoidubrände: McDonalds, Hesburger, Statoil, Peetri Pizza, Pappa Pizza, Vapiano, Subway, Chopsticks.

 Socio Uuringukeskus on kiirtoitlustusturu uuringut läbi viinud viimasel viiel aastal. Uuringu valimis on 1000 inimest vanuses 15–49 aastat, proportsionaalselt Eesti elanikkonnaga. Uuring teostati oktoobris 2014 veebiküsitlusena.

Tagasi üles