Poesüldist seedimatu lisandi leidnud ostja läks maaülikooli uurima, mis tema toidus ikkagi peitus.
Suurtootja süldis peitus hammas
«Imestus oli suur, kui leidsin Maks ja Mooritsa sealihasüldist asja, mis seal ei peaks olema, nimelt hamba (premolaari),» kirjutas tartlane Tarbija24le. «See ei kuulunud mulle, see oli kindel,» kinnitas kirjutaja. Mees näitas hammast Eesti maaülikooli väikeloomakliinikus ning seal arvati, et tegu võib siiski olla põrsa premolaariga.
«Igatahes, süldiisu oli ja on praeguseni kadunud...» tõdes mees.
Atria juhi Olle Hormi sõnul tehakse Maks ja Mooritsa sült seapea lihast, millest liha eraldatakse keetmise teel. «Ilmselt on seapeast keetmisel hammas eraldunud ning meie järelkontrollist läbi lipsanud,» pakkus ta. Hormi sõnul liha doseeritakse käsitsi igasse süldikarpi eraldi ja doseerimise käigus kontrollitakse visuaalselt ka doseeritava materjali koostist.
«Seekord on kardetavalt tegemist meie töötaja hooletusega, mille eest väga vabandame,» ütles Horm.
Atria juhi sõnul esineb probleeme toodetega üldiselt harva, paar korda kuus. «Enamlevinud teemaks on meil toodete üle või alamaitsestus,» ütles Horm. Ta kinnitas, et igasse probleemi suhtutakse tõsiselt. Võimalusel palub ettevõte tagastada probleemse toote pakend ja ka ostukviitungi, mille järgi saab tuvastada millal, mis toorainest ja kelle poolt nimetatud toode on valmistatud.