Osades kauplustes saabusid koolikaubad müüki juba juuli lõpus, suuremad kampaaniad läksid aga käima eelmisel nädalal.
Suuremad kauplused alustasid koolikampaaniatega
Tallinna Kaubamaja müügi ja turundusdirektor Enn Parel rääkis, et vihikud ja pastakad on tegelikult müügis aastaringselt, kuid mitte nii suures sortimendis kui praegu alanud Koolilaada ajal.
«Sel aastal on müük isegi natuke suurema hooga käima läinud kui mullu – juba juulis oli inimesi, kes ostsid ranitsaid, pinaleid ja muud sellist,» ütles Parel.
Vihikute ja pastakate müügi kõrgajani on tema sõnul siiski veel aega – tavaliselt on selleks augusti lõpp, septembri algus. Tänavu ootab Kaubamaja koolitarvete lettide juures suuremat tunglemist alates augusti viimasest reedest kuni septembri esimese nädala lõpuni.
Selveri avalike suhete juht Annika Vilu märkis, et koolikampaania on nende kauplustes käimas eelmisest neljapäevast ja koos kampaania algusega kasvas koolikaupade müük hüppeliselt.
«Kauplustes võib märgata juba pärsi palju ostunimekirjadega lapsevanemaid. Praegu teevad rohkem oste algklasside laste emad-isad, suuremad lapsed mõtlevad koolikaupadele üldjuhul alles augusti lõpus või septembri hakul,» rääkis ta.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja lisas, et kuigi nende alustatud koolikampaania kestab ametlikult 7. septembrini, siis saab koolikaupu rahulikult osta ka hiljem – laiendatud valikus jäävad koolikaubad müügile kogu septembrikuuks.