«Savisaare» muusikalile sooduspileti ostnud lugeja oli Piletilevi kodulehte uurides segaduses, sest ta ei leidnud sealt infot muusikalile soodushinnaga pääsejate kohta.
«Savisaare» sooduspilet tekitas segadust
Seepeale kirjutas lugeja Piletilevisse, aga kirjale vastust ei saanud.
Lugejale jäi arusaamatuks, kes saavad osta muusikalipileti tavahinnast odavamalt. «Kartsin et piletid müüakse kiirelt läbi,» rääkis ta ja lootis, et pääseb ostetud sooduspiletiga siiski muusikalile.
Piletilevi juhataja Jaanus Beilmann ütles, et Piletilevi kodulehel on kliendile mureks olnud informatsioon kogu aeg olemas olnud. «Ürituse müüki tulemise hetkest peale,» lisas ta ning edastas toimetusele info muusikali sooduspiletite kohta.
«Tihtipeale juhtub, et kui mõni üritus on mitme erineva piletimüüja juures müügis, siis inimesed, sõltumata tegelikust piletiostukohast, peavad piletimüügiettevõtet ikka Piletileviks,» lisas Beilmann.
Tema sõnul oleks lugeja Piletilevile saadetud kirja leidmiseks tarvis kas inimese nime või e-posti aadressi. Seepeale uuris toimetus lugejalt, millal ta Piletilevisse kirjutas ning edastas info Piletilevi juhatajale.
«Ma tõesti ei tea, kas me räägime ühest ja samast asjast,» ütles Beilmann ning lisas, et leidis info@piletilevi.ee postkastist sellise kirja:
Olen täheldanud, et mõnel juhul on piletilevi ürituste juures selgitused, mida tähendab sooduspilet, mõnel juhul mitte. Näiteks «Savisaare» muusikali puhul on märgitud, et soodustusi pole, ometi pakub pood sooduspiletit. Tekkis segadus, et mida see sooduspilet seal õigupoolest tähendab? Kellele see mõeldud on?
«Võib juhtuda tõesti, et vahel ei jõuta kõigile e-mailidele, mis meie postkasti laekuvad, vastata,» ütles Beilmann. «Sellisel juhul saab inimene helistada, kui ta just ei saa või ei taha uuesti minna Piletilevi.ee lehele ja sealt ürituse infot uuesti üle lugeda. Antud juhul on vastus inimese küsimusele ürituse informatsioonis olemas. Teksti sujuva loetavuse üle võib siin arutleda, aga info on olemas,» selgitas Piletilevi juhataja.