/nginx/o/2014/11/04/3492511t1h10dd.jpg)
«Kui tellisin internetist (Chilli.ee) veekeetja, maksin ka postikulu, aga see asi enam ei tööta, siis kas ma pean ka tagasi saatmise eest postikulu maksma ? See on ju müüja praak. Kuidas antud juhul garantii toimib?» küsib lugeja.
«Kui tellisin internetist (Chilli.ee) veekeetja, maksin ka postikulu, aga see asi enam ei tööta, siis kas ma pean ka tagasi saatmise eest postikulu maksma ? See on ju müüja praak. Kuidas antud juhul garantii toimib?» küsib lugeja.
Vastab tarbijakaitseameti kommunikatsioonijuht Hanna Turetski.
Kui viga ilmneb esimese kuue kuu jooksul või peale kuue kuu möödumist ostust selgub, et tegu on tootmisveaga, siis ei saa tarbija kanda jääda tagastamise kulud. Kui esilagu müüja ka nõuab, et tarbija toote omal kulu tagasi saadaks, siis tarbija saab selle kulu pärast müüjalt sisse nõuda.