/nginx/o/2014/11/04/3492069t1h7e5b.jpg)
«Tervise Arengu Instituudil käib alkoholivastane kampaania ja selle plakatid on kleebitud ka bussiakendele. Märkasin, et kõrvuti on kaks plakatit, üks vene ja teine eesti keeles, ning mõlemal on täpselt sama jutt, all aga erinevad nimed ja vanused. See tekitab küsimusi, kas nende inimeste lood alkoholist on ikka tõesed?» uurib Tarbija24 lugeja.
Vastab Tervise Arengu Instituudi kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormets.
Kampaanias esitatud lood on elust enesest ning põhinevad intervjuudel, kuid nimed ei ole tõepoolest ehtsad ning seetõttu otsustasime kasutada venekeelse teksti all ka vene nime. Paraku ei ole enamik inimesi täna valmis oma näo ja nimega enda seostest alkoholiga avalikult rääkima. Seetõttu ei ole nimed tõepoolest päris ja ka teleklippides esitavad lugusid näitlejad.