Vastab SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas.
Võlgnevuse tekkimise päeval edastame kliendile internetipanka (tasuta) teatise tekkinud võlgnevuse kohta. Kui kliendil on vormistatud meie juures Kiirteavitamise leping, siis saadame võlgnevus tekkimisel antud lepingu raames võlgnevusteatise kliendi poolt määratud e-posti aadressile. Kiirteavitamise lepingu sõlmimine on tasuta ja võlgnevusteatiste edastamine e-posti aadressile on ka tasuta.
Kui klient ei ole laenuvõlgnevust kolme päeva jooksul tasunud ja võlgnevuse summa on alates üks eurot, siis saadame kliendile tekkinud võlgnevuse kohta tasuta SMS-i.
Kui klient ei ole võlgnevust kuue päeva jooksul tasunud ja võlgnevuse summa on alates seitsmest eurost, siis saame kliendile seitsmendal võlgnevuse päeval võlgnevusteatise postiga, mille teenustasu on 1,28 eurot.
Võlgnevuse tekkimisel soovime alati kliendiga koostööd teha, et tekkinud võlgnevuse saaks esimesel võimalusel tasutud.