Tarbijakaitseameti teatel kehtivad e-kauplustes müüdavatele kosmeetikatoodetele reeglina samasugused nõuded nagu jaekaubanduses – muu hulgas ei tohi neile toodetele omistada ravivaid või tervendavaid omadusi.
Tarbijakaitse: müüja ei tohi kosmeetikale raviomadusi omistada
See tähendab, et toote nimetuses, infos või reklaamis on keelatud kasutada sõnu «raviv», «tervendav», «põletikuvastane» vms, mis võib jätta tarbijale mulje, justkui ta saaks selle tootega oma tervisemuredele lahenduse.
Samuti peab e-kaupluses sarnaselt tavapoega kindlasti olema esitatud toote hind, ühikuhind, nimetus, kogus jne.
Kolmapäeval, 29. oktoobril toimus tarbijakaitseametis ümarlaud, kus tarbijakaitseameti, sotsiaalministeeriumi, terviseameti, keemiatööstuse liidu, kaubandus-tööstuskoja ja ettevõtjate esindajad arutasid e-kaubanduses kosmeetikatoodete müügiga seonduvaid küsimusi.
Kuna seadusi saab tõlgendada mitmeti, siis leppisid pooled ümarlaual kokku, et koostatakse e-kauplejate juhendile «Juhend e-kaubandusega tegelevale ettevõtjale» lisa, milles selgitatakse täpsemalt, kuidas ja millist teavet kosmeetikatoodete puhul e-poes avaldada võib ja avaldama peab.