Päevatoimetaja:
Erkki Erilaid
Saada vihje

Supermarketi annetuskampaania tekitas küsimusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Rimi kauplus.
Rimi kauplus. Foto: Teet Malsroos/Õhtuleht

Eestimaa Looduse Fondile ühe sendi annetada soovinud Rimi klient jahmus, kui müüja teatas, et annetada saavad vaid need, kes ostavad kilekoti.

Tarbija24 lugeja märkas eile hommikul Rimi kaupluses järjekorras seistes leti kõrval teadet, kus oli kirjas, kui kaua kilekotid lagunevad ning kuidas on võimalik toetada Eestimaa Looduse Fondi. Seal oli ka kirjas, et oma annetussoovist tuleb märku anda kassapidajale.

«Ütlesin siis kassiirile, et sooviksin toetada Eestimaa Looduse Fondi ja las ta lisab ühe sendi mu arvele. Müüjanna vaatas mind aga väga küsiva näoga ja ütles, et «aga te ei ostnud ju kilekotti, seda annetust saavad teha need, kes ostavad kilekoti». Olin natuke sõnatu. Kas tõesti peab selleks, et toetada looduse mitte reostamist, reostama ise loodust? Mitte, et ma oleks kunagi kilekotte metsa visanud, kuid tahtes kasutada väga mugavat võimalust oma igapäevaste ostude kõrvalt toetada ka Looduse Fondi, pean ma kõigepealt toetama Rimit ennast, ostes kilekoti? Kurb, tõsiselt kurb,» rääkis lugeja.

Rimi Eesti Food AS-i pressiesindaja Katrin Batsi kinnitusel antud juhul teenindaja eksis. «Meil on hea meel, et klient soovib annetada Läänemere puhastamise eesmärgil ning mõistagi anname selleks võimaluse kõikidele klientidele, mitte vaid neile, kes kilekoti on ostnud,» lausus ta ja vabandas Rimi nimel eksimuse pärast.

«Oleme teenindajatele annetamise tingimused üle rääkinud ning loodame, et teised heategijad sarnasesse olukorda ei satu,» lisas Bats.

Tagasi üles