Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks Rimi väikeste poodide ostjaid nöögib?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Rimi reklaam.
Rimi reklaam. Foto: Lugeja foto

«Mina ei saa aru, miks Rimi oma ostjatel vahet teeb? Rimi müüb Coca-Colat, hambapastat, Libero mähkmeid nii suurtes kui ka väikestes poodides, kuid soodushinnaga saab neid osta vaid hüpermarketites. Vähemalt nii väidab postkasti pandud reklaam, kus enamik sooduspakkumisi on hüpermarketites käijatele. Ma saan  aru, et paljusid kaupu nagu ICA nõusid mini-Rimis ei müüda, aga Coca-Cola on müügil ju igal pool,» küsib mini-Rimi klient.

Küsimusele vastab Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Reeglina on meil kampaaniad ikkagi püsisortimendis olevatele toodetele kõikides Rimides vaatamata suurusele, kui need on ka seal sortimendis. Küll aga ei pruugi need alati mahtuda kliendilehe supermarketite pinnale. Sel juhul on aga soodushind siiski nähtav kaupluses.

Erandiks on juhused, kus soodushind on mõnele eripakendiga tootele, mida väiksemates kauplustes lihtsalt pole. Näiteks, Coca-Colal oli hiljuti kampaania, mil pakkumises oli kahene pakk, mida väikestes kauplustes sortimendis polegi.

Sellekohaseid küsimusi klientidelt meieni sageli jõudnud pole.

Tagasi üles