Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Juuksurisalong ainult meestele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marina Lohk
Copy
Mroom.
Mroom. Foto: Tairo Lutter / Postimees

Euroopa kõige kiiremini kasvav meeste juuksurisalongide kett Mroom vallutab klientide päid. Kõige tähtsam firma saladus on see, et selles salongis ei pea eelnevalt aega kinni panema, kirjutab venekeelne nädalaleht Den za Dnjom.

Selles salongis, mis avas kolm kuud tagasi oma uksed ka Tallinna kesklinnas, on kõik tehtud meesklientidele mõeldes: suur teler, piljardilaud, karastusjookidega külmkapp, kohviautomaat, meesteajakirjad. Et klientidel ei oleks oma korda oodates igav. Ehkki järjekordi selles salongis põhimõtteliselt ei ole.

Tänapäeva meesklient ei taha oodata: ta tahab sattuda juuksuri juurde kas kohe praegu või siis millalgi hiljem, kui tal tekib jälle aega. «Seetõttu ei ole meie salongides eelnevat broneerimist,» rääkis Tallinna Mroomi juht, soomlane Masse Mirza.

Selle asemel pakutakse kliendikaardi süsteemi, kuhu kuulub hõbe-, kuld- ja plaatinakaart. Lisaks teenindamise prioriteedile on eri staatusega kaartide taga ka erinevad teenuspaketid. Seejuures tuleb maksta korraga pikema perioodi eest – näiteks hõbekaardi puhul 330 eurot aastas –, mille eest saab juuksuri juures käia kas või iga päev, et hoida korras habet ja vuntse, pesta juukseid, värskendada lõikust. Seejuures võib sama kaardiga juuksuri juurde tuua näiteks ka oma poja. Nii võidab klient kokkuvõttes hinnas ja ka alati hea välja näha pole sellise süsteemi juures kuigi raske. Ilmselt seetõttu on salongil kolme kuuga kogunenud juba sadakond püsiklienti. Ent ka ühekordsed teenused on salongis saadaval.

Nutikas lahendus

Meeste juuksurisalongide kett Mroom sai alguse Soomes selle sajandi alguses. Praegu on põhjanaabritel juba 41 Mroomi salongi: 10 Helsingis, 10 Tamperes, kahe-kolme kaupa teistes väiksemates linnades.

Ettevõtte on loonud ka oma mobiilirakenduse, mis võimaldab vaadata, kui palju kliente on parajasti ühes või teises salongis. Ning vastavalt minna siis sinna, kus ei ole järjekorda. Teeninduse tase on muidu kõigis salongides ühesugune. Kõik juuksurid läbivad firmakoolituse Helsingis ning kasutavad oma töös samu vahendeid. Kõik kasutatavad juuksehooldusvahendid on spetsiaalselt meestele välja töötatud.

Kõik see on teinud Mroomist kõige kiiremini areneva juuksurisalongide keti mitte vaid Soomes, vaid kogu Euroopas. Masse Mirza sõnul avati hiljuti esimesed salongid Berliinis, Luksemburgis, Dubais, varsti avatakse oma salong ka Seattle’is. Kett laieneb ka Suurbritannias, huvi on selle vastu tuntud ka Venemaal.

«Kuu lõpus me sõidame Baltic Beauty messile Riiga, et hakata arendama oma ketti Lätis ja Leedus. Tallinnas on seni vaid üks salong, mille me avasime juulis. Kuid kliente tuleb pidevalt juurde, sajakonnal inimesel on juba kliendikaardid. Nii pea, kui leiame sobivad ruumid, avame veel kolm salongi.»

Märksõnad

Tagasi üles