/nginx/o/2012/05/21/1117566t1hfe54.jpg)
Et riigikohus ei võtnud Vopak E.O.S. ASi tütarfirma, raudteetranspordiga tegeleva E.R.S. ASi kaebust menetlusse, kaotas ettevõte lõplikult Eesti Raudtee ASile 3,5 miljoni euro suuruses veduriteenusevaidluses.
Et riigikohus ei võtnud Vopak E.O.S. ASi tütarfirma, raudteetranspordiga tegeleva E.R.S. ASi kaebust menetlusse, kaotas ettevõte lõplikult Eesti Raudtee ASile 3,5 miljoni euro suuruses veduriteenusevaidluses.
E.R.S. nõudis kohtus Eesti Raudteelt veduriteenuse tellimiseks EVR Cargo AS-iga sõlmitud 3,5 miljoni euro suuruse lepingu tühistamist. Ringkonnakohus otsustas jätta sõlmitud lepingu jõusse. Samuti mõistis kohus E.R.S.-ilt välja menetluskulud Eesti Raudtee kasuks.
Eesti Raudtee sõlmis 3. juulil EVR Cargoga 3,5 miljoni euro suuruse lepingu piiriülese veduriteenuse osutamiseks Koidula-Petseri raudteelõigul. Eesti Raudtee hinnangul ei olnud seaduse alusel vajadust seda teenust avaliku hankega osta.
Eesti Raudtee hinnangul on Koidula-Petseri piirijaamade vahel veduriteenuse osutamisel tähtis piiril veduriteenuse tõrgeteta toimimine ning maksimaalse läbilaskevõime tagamine.