Denim Dream kauplusteketi omanik Põldma Kaubanduse AS tähistas 20. tegutsemisaastat oma rõivakollektsiooni esitlemisega. Kollektsioon jõuab Denim Dreami kauplustesse müügile järgmise aasta kevadel.
Sündis uus Eesti rõivabränd
Denim Dreami turundusjuht Kaidi Laev ütles, et isikliku rõivabrändi loomine on olnud ettevõtte omanike ammune unistus. Brändi nimeks saigi «Denim Dream».
«Loodame, et kollektsioon meie klientidele meeldib ja saame jätkata oma rõivabrändiga ka järgmisel hooajal ning unistame, et saaksime laieneda uutele turgudele, kuid brändi edu saame hinnata alates 2015. aasta kevadest, kui kollektsioon kauplustesse jõuab, siis vaatame edasi ja seame uued eesmärgid,» kirjeldas Laev.
See oli Laeva sõnul neil esimene kord rõivakollektsiooni luua ja see oli nende jaoks esimene kord, mis oli nende kõigi jaoks väga põnev, nad õppisid palju. Denim Dreami rõivabrändi disainer on Svetlana Puzorjova, kuid Denim Dreami brändi sündimisele aitas kaasa terve meeskond: ettevõtte omanikud, Denim Dreami brändi projektijuht Viirika Siigur ja kogu meie ostumeeskond.
Denim Dreami rõivakollektsioon toodetakse peamiselt Eestis. «Denim Dreami rõivakollektsiooni loomisel lähtusime Denim Dreami kauplusteketi kliendist. Meie kollektsioon on mõeldud kõigile ja igas vanuses inimestele, kes tunnevad end meie rõivastes hästi ja mugavalt,» lisas Laev.
Suurt galeriid kollektsiooni esitluselt vaata SIIT.
Põldma Kaubandus AS loodi 1994. aastal, kui avati oma esimene teksakauplus Sinine Kangur, kus müüdi rõivaid firmadelt Henry Choice, Levi’s, Lee, Diesel ja Wrangler. Tänaseks on ettevõte jõudsalt laienenud, omades 2014. aasta lõpuks juba 74 esinduskauplust üle Baltikumi ja ühte e-poodi. Töötajate arv on ettevõttes ligi 300.