Vastab Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.
Teadmata, kes oli see klient, on keeruline täpset kommentaari juhtunu kohta anda. Hetkel jääb arusaamatuks, kui vana lapsega oli tegemist ja kas me siis tegime tehingu või mitte. Üldiselt me tegelikult lubame õpilaspiletiga müntide sissemaksu juhul, kui lapsel on kehtiv dokument meie poolt varasemalt tuvastatud ning pole ID-kaarti/passi kaasas. Seega on keeruline vastata, kui sisulisem taust puudub.
Ma arvan, et selline situatsioon võis tekkida seetõttu, et kliendil- lapsel puudus programmis üldse isikut tõendava dokumendi koopia ja me küsisime isiku tuvastamiseks passi või ID kaarti, sest rahapesu tõkestamise seadus näeb ette, et kliendil peab isiku tuvastamiseks olema esitatud isikut tõendav dokument.
Igal juhul vabandame kliendi ees!