Paari nädala eest Prismast katkise triikraua ostnud Kadri sõnul lõppes saaga tema jaoks eile, kui triikraua eest makstud raha jõudis tagasi tema arvele.
Katkise triikraua saaga jõudis lõpule
«Täna sai lõpu minu triikraua saaga. Täpselt 14 päeva minu raha kinnihoidmist pluss närvi- ja sõidukulu,» kirjutas Kadri Tarbija24le.
Reedel, 17. oktoobril helistati Kadrile ja öeldi, et tegu oli tootjapoolse veaga, aga kuna naine oli vahepeal juba teisest poest triikraua ära ostnud, soovis ta selle eest raha tagasi saada ning eile jõudiski see tema arvele.
«Pood vabandas ja sellega asi piirdus. Minule aga läks see triikraud suhteliselt kalliks maksma,» tõdes naine ja lisas, et talle ei meeldi poed, kus müüakse kampaania ajal ebakvaliteetset kaupa ja pannakse inimest tundma nagu ta oleks ise süüdi, et sinna poodi ostma läks ja kaupa poes peensusteni ei kontrollinud.
«Minu raha hoitakse kinni ning kogu jama piirdub vaid vabandusega. Väldin edaspidi sellist poodi ja olen väga pettunud meie tarbimis-ostmis süsteemis, mis on väga ostja-vaenulik,» lisas Kadri.
«Kauplused ei müü päris kindlasti teadlikult katkiseid tooteid. Kaupluse eesmärgiks on rahulolevad kliendid ning ebakvaliteetsete toodete müügiga seda eesmärki saavutada ei ole võimalik,» ütles Prisma Peremarketi pressiesindaja Silver Säga ja lisas, et kuna kaupluse töötajatel ei ole kahjuks võimalik iga toodet selle saabudes eraldi kontrollida, võib teinekord tõesti juhtuda, et müüdavate toodete hulka satub mõni üksik praaktoode.
«Selliste olukordade lahendamiseks ongi seaduses ette nähtud protseduurid, mis võimaldavad pakendist avatud toote vea põhjuse välja selgitada ja pakkuda kliendile sobivat lahendust. Paratamatult võtavad need tegevused kuigipalju aega. Vabandame veelkord kliendi ees tekitatud ebamugavuse pärast,» rääkis Säga.
Loe katkise triikraua ostmisest pikemalt siit.