Kelloggi toodetavad Coco Pops hommikusöögihelbed teevad läbi uuenduskuuri, kus nende suhkrusisaldus väheneks ja kiudainete sisaldus suureneks.
Kellogg muudab hommikusöögihelbed tervislikumaks
Lisaks sellele soovitakse muudeta toodete senist reklaami, et seda saaks näidata ka lastele mõeldud telesaadete ajal, kirjutas Marketing Magazine.
Suhkru taset vähendatakse praegustes Coco Pops helvestes 15 protsenti ja selle asemel kasutatakse magusainena teri ja glükoosisiirupit.
Kelloggi sõnul vähendab see ainuüksi USAs aastas suhkru tarbimist 750 tonni võrra, kuna aastas müüakse sealses turul 29 miljonit karpi hommikusöögihelbeid.
Muutus puudutab Coco Pops, Coco Pops Mega Munchers ja Coco Pops Rocks helbeid.
Kuid siiski ei lubata Kelloggil isegi pärast helveste tervislikumaks muutmist neid reklaamida lastesaadete ajal, kuna tegemist on endiselt suure rasva-, suhkru ja soolasisaldusega toodetega.
Seetõttu otsustaski Kellogg, et reklaamid suunatakse lapsevanematele.