Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Ameerika automüügi superstaariks on janused masinad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Sander Sõõrumaa
Copy
Dodge Ram on minev kaup.
Dodge Ram on minev kaup. Foto: SCANPIX

Hoolimata valitsuse üleskutsetest loobuda ebasäästlikest sõidukitest ja Mehhiko lahes loksuvatest toornafta tonnidest armastavad ameeriklased endiselt pikapeid ja sportautosid.

Praegu, kui kütusehind on endiselt alla kolme dollari galloni eest, näitab pikapsõidukite müük jälle trendi ülespoole, vahendab International Herald Tribune.

Aastaga on pikapite müük kasvanud 29 protsenti, samal ajal on autotööstuse üldine müük kasvanud vaid 5 protsenti.

Samuti januste sportautode müük on kasvanud aastaga 17 protsenti.

Ford Motor Company toodetav pikapite F-seeria toodang on kasvanud viimase kuuga 39 protsenti, see on kõrgeim müüginumber alates 2008. aasta märtsist.

General Motors teatas 22-protsendisest kasvust väikeveoautode segmendis ja Chrysler on müünud 14 protsenti sama tüüpi Dodge Ram tüüpi masinaid.

Suurte autode populaarsus on hea uudis autotootjatele, kuna nende pealt teenivad nad rohkem kasumit kui väikeautode müügist.

Tagasi üles