/nginx/o/2010/03/25/337904t1hb76b.jpg)
Võrreldes tänavuse aasta kolme esimese kuuga tõusis ajalehtede reklaamimüük teises kvartalis mõningal määral.
Võrreldes tänavuse aasta kolme esimese kuuga tõusis ajalehtede reklaamimüük teises kvartalis mõningal määral.
Kuigi reklaamimüük küll tõusis võrreldes aasta esimese kolme kuuga, ei saa veel millegi üle rõõmustada, sest positiivsetest tulemustest on vara rääkida, kirjutas Business Insider.
Teises kvartalis ulatusid suuremate printmeedia ettevõtete reklaamimüügid oodatust seitse kuni kaheksa protsenti madalamaks, mis on olenemata negatiivsel poolel maandumisest ikkagi parem kui tänavu esimeses kvartalis.
Müüginumbrid tõstavad 2010. aasta teise kvartali parimaks perioodiks pärast 2007. aasta sügisel alanud languseperioodi.
Tänavu esimese kolme kuu reklaamimüük oli oodatust keskmiselt 9,7 protsenti madalam.
2009. aasta teises kvartalis langes reklaamimüük 29 protsenti ja terve aasta peale langesid reklaamimüügi mahud 27,2 protsenti.