Toiduliit tellis kõneainet tekitanud rapsiõli reklaami agentuurilt Kontuur, kes Ku Klux Klani propageerimise asemel hoopis Euroopa kultuuri tutvustada tahtis.
Rapsiõli reklaami tootnud agentuur: see pole KKK
Agentuuri Kontuur loovjuht Henri Jäägeri sõnul on senine vastukaja reklaamile olnud selline, et inimesed, kes teavad ainult valgetes torbikutes KKKd, on hirmsa vile üles tõmmanud. «Inimesed, kes teavad rohkem Euroopa kultuurist, need saavad aru, kust see peakate tulnud on,» lausus Jääger.
Ta lisas, et tasub vaadata Hispaania poole Sevillasse, kus igal aastal tähistatakse Semanta Santa nimelist nädalat. «See on katoliku kiriku teema ja ulatub sellesse aega, kui Ameerika polnud veel Kolumbuse poolt üles leitud,» valgustas Jääger.
Kampaania mõte on loovjuhi kinnitusel propageerida rapsiõli tervislikkust, sest toiduainena on see suuremat kasutust väärt.
«Paha ei tee ka see, et kampaania käigus tutvuvad inimesed meie suure kodumaa, Euroopa Liidu kultuuriga.»
«Need on Rapsiõli Salaseltsi liikmed, nad on kollastes ürpides ja ümisevad oma saladust, mis ei tohiks keldri seinte vahelt väljuda, ometigi tuleb see saladus välja. See saladus on rapsiõli kasulikkus,» kirjeldas Jääger reklaami tegelaskujusid.