Kuigi Elisa uue logo tüpograafias on väike ebakõla, on logo üldiselt siiski hästi lahendatud, leiab reklaamiagentuuri Idea kunstiline juht Helen Illend.
Idea: Elisa uus logo on enam-vähem õnnestunud
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa uus logo on enam-vähem õnnestunud. «Logo tüpograafias on väike ebakõla, kas võinuks e ja a sujuvamad olla või teistes tähtedes rohkem kohmakust. Logo taustal olev illustratsioon on dünaamiline ning vastandvärvidest sinise ja oranži kombinatsioon äratab tähelepanu,» märkis Illend.
Illustratsiooni võlu tuleb kõige paremini välja liikuvas pildis, märkis ta, et staatiliselt mõjub logo liiga kirjuna.
Täna selgus, et Elisa vahetab logo. Uus brändilahendus läks maksma kaks miljonit eurot.