BMW, Samsung ja Unilever on nende ettevõtete seas, kes suudavad oma ökoloogilist jalajälge tõhusalt vähendada.
Uuring: BMW on üks maailma rohelisemaid ettevõtteid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõik kolm ettevõtet said hinde "A" keskkonnahoidlikkuse eest. 2000 maailma suurimat börsiettevõtet hõlmavas tabelis said kõrge tulemuse veel Apple, Bank of America, Pepco, BT Group, Fiat, Goldman Sachs, L'Oreal ja AstraZeneca, vahendab CNBC.
Peaaegu pooled 187st A-tulemuse saanud ettevõttest asuvad Euroopas ning kolmandik USAs või Jaapanis.
«Nad mõõdavad ja esitavad heitgaaside kogust, nad mõistavad võimalusi ja väljakutseid, mida kliimamuutus esitab ja neil on eesmärk heitgaaside vähendamiseks,» sõnas Paul Simpson, tabelit avaldanud mittetulundusühingu Carbon Disclosure Project'i tegevjuht.
Mitte kõik ettevõtted ei avalda infot CO2 kohta - näiteks Facebook, Amazon ja Comcast (CNBC emaettevõte).