Altex Marketing ostis Eesti Twitteri

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment siuts.us kodulehelt.
Fragment siuts.us kodulehelt. Foto: siuts.us

Turundusagentuur ostis saarlasest ettevõtjalt juuli alguses portaali siuts.us.

Sõlmitud lepingu alusel läks Altex Marketingi omandusse kogu portaal, mille hulka kuuluvad nii andmebaasid, süsteem kui ka olemasolev sümboolika ja mille loojaks on Taavi Rauniste, kirjutas Saarte Hääl.

Altexi juhatuse liikme Tõnis Hinnosaare sõnul lähitulevikus veebilehega olulisi muudatusi plaanis pole, mis tähendab, et portaal töötab täpselt samal põhimõttel edasi nagu seni.

«Aasta lõpupoole arendame välja teenuse, mis pakuks väärtust nii Eesti säutsujatele kui ka reklaamijatele,» lisas Hinnosaar siiski.

Hinnosaare sõnul on Altex restruktureerimise protsessis, mille käigus kavatsevad nad võtta üle veebilehti ja ärisid, millel on potentsiaali tugevdada nende internetiturunduse teenuseid, eriti just sotsiaalmeedia turunduse valdkonnas.
Uutesse kätesse läinud veebikataloogi peamine eesmärk on teha internetis nähtavaks ettevõtted, mis kasutavad Twitterit ja turundavad ennast veebis ning hetkel on Google indekseerinud siuts.us lehelt üle 1000 lehe ning ettevõtteid on liitunud veidi üle 360.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles