/nginx/o/2010/08/03/412922t1h0da7.jpg)
Jäätis, mõnus märjuke ja grill on suviti justkui kohustuslik kooslus, kahe suure kauplusteketi juulikuised müügitulemused räägivad aga tänavu teist keelt – grill-lihad müügihittide hulka ei kuulunud.
Jäätis, mõnus märjuke ja grill on suviti justkui kohustuslik kooslus, kahe suure kauplusteketi juulikuised müügitulemused räägivad aga tänavu teist keelt – grill-lihad müügihittide hulka ei kuulunud.
«Inimesed grillivad palavaga vähem ning langust on näha pea kõigi lihatoodete müügis,» nentis täna erakordsetest jäätise, karastusjookide ja õlle müüginumbritest teatanud ASi A-Selver juht Andres Heinver.
Ka Prisma marketites ei olnud juuli grilltoodete osas varasemate aastate sama ajaga võrreldes parem, pigem kehvem.
«Inimesed ostavad rohkem toorest liha ja teevad ilmselt ise marinaade, sest maitseainete ja äädikamüük oli meil eelmise aasta juuliga võrreldes jälle väga hea,» ütles ASi Prisma Peremarket turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Lainas.
Prismade minevaimad tooted olid nagu Selveriteski jäätis ja joogid – veed, õlu ning täismahlad. Lisaks veel meeste ja naiste ujumisriided.