/nginx/o/2014/10/09/3415993t1h9e45.jpg)
Sõbra Selverist Tartus «Sealiha Õllesnäki» ostnud Marit Kütt avastas kodus, et oli saanud hallitava toote.
Sõbra Selverist Tartus «Sealiha Õllesnäki» ostnud Marit Kütt avastas kodus, et oli saanud hallitava toote.
«Pidin Selveris pettuma. Paar päeva tagasi ostetud ning «parim enne» kuupäeva arvestades veel täiesti kõlbulik toode oli kõike muud kui seda. Lõuna sai igatahes korralikult rikutud,» nentis Kütt nördinult.
Selveri turundusjuht Triin Kaare kinnitusel kontrolliti kaupluses üle ka kõik teised sama tootja õllesnäkid ning ebakvaliteetseid tooteid rohkem ei leitud. «Kahjuks ei ole võimalik täpselt välja selgitada, millest tulenes antud toote riknemine,» märkis Kaare, lisades, et ilmselt on tegemist ühe pakendiga, millel on mingil põhjusel tekkinud mikropraod.
Kaare sõnul kontrollitakse kaupluses külmaahelat ja jaotuskeskuse autode temperatuuri igapäevaselt.
Selver vabandab kliendi ees.