Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Osturallilt autosid enam ei soetata

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Kevadisel Osturallil müüdud Kia Picanto.
Kevadisel Osturallil müüdud Kia Picanto. Foto: Peeter Langovits

Kui kevadel kadusid Osturalli veebipoes esmakordselt müügil olnud autod kui soojad saiad, siis eile lõppenud Osturallilt ei soetatud ühtegi autot.

Kevadisel Osturallil müüs Kaubamaja e-poes 11 900 eurosed Opel Astra autod läbi minutitega, mistõttu otsustati veebipoodi lisada veel kaks Opel Adam mudelit.

Autosid pakuti e-poes ka eile lõppenud Osturallil. Lisaks 10 990 eurot maksnud Kia ja Opeli mudelitele oli seekord valikus ka Cadillac.

Kaubamaja suurendas nii müüdavate autode hulka kui ka valikut just seetõttu, et kevadel osutus autode müümine äärmiselt populaarseks.

Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostovi kinnitusel siiski ühtegi autot seekord ei ostetud. «ATV-sid osteti aga küll lausa mitu tükki,» märkis ta.

Nimelt oli lisaks autodele seekord esmakordselt võimalik osta ka ATV-sid. Valikus oli Cf Moto ATV Cforce 500, mis maksis 4890 eurot.

«Kindlasti usume, et sellistel üllatavatel toodetel on Osturallil oma koht ja jätkame sellega ka edaspidi,» lubas Ostov, et Kaubamaja plaanib autosid ka järgmisel Osturallil müüa.

Seekordsed pakkumised Osturallil. Foto: ekraanitõmmis
Seekordsed pakkumised Osturallil. Foto: ekraanitõmmis Foto: osturalli.ee

Tallinna ja Tartu kaubamajas toimunud Osturalli hittideks naiste kingamaailmas ja naistemaailmas olid Michael Korsi tooted. Lastemaailmas oli suur nõudlus Lenne lasterõivaste ja Crocsi soojade saabaste järele. Meestemaailmas läksid hästi kaubaks Lloydi ja Ecco jalatsid.

«Traditsiooniliselt hinnatakse nende kaubamärkide kaupa, mis tavapäraselt maksavad oluliselt rohkem,» märkis Ostov ja lisas, et selline tendents on nii Tallinnas kui Tartus.

Tagasi üles